Dobry trening siłowy

Trening siłowy lub spalanie kalorii? Który trening jest lepszy? Oczywiście, że obydwa treningi są równie skutecznie i powinny znaleźć się w planie osób aktywnych ruchowo. Ciało człowieka nastawione jest na zmienne ćwiczenia, dlatego trzeba je przeplatać różnymi ćwiczeniami. Wiele osób błędnie skupia się tylko na spalaniu kalorii, zapominając o tym, że mięśnia również trzeba w odpowiedni sposób rzeźbić.

Chuda z tłuszczykiem

Dzisiaj skupimy się na paniach, które na pierwszy rzut oka wyglądają bardzo szczupło. Piękna i wysportowana sylwetka, wspaniała kondycja – tak, jest czego zazdrościć. Czy na pewno? Otóż nasza pani staje w stroju kąpielowym przed lustrem i widzi, że w okolicach ud, pupy, czy też brzucha znajduje się zbyt wielka ilość tłuszczu! Dlaczego? Ponieważ pani zapomniała o treningu siłowym, który w okolicach tych części ciała pozwoliłby na zamianę tłuszczu na piękne mięśnie. Czas więc nadrobić te zaległości, dzięki czemu patrzenie w lustro będzie sprawiało przyjemność. Przydać się w tym mogą sztangi (https://www.marbo-sport.pl/pol_m_Gryfy-i-obciazenia-951.html). To mit, że sztanga jest urządzeniem tylko i wyłącznie przeznaczonym dla mężczyzn. Wiele kobiet w obecnych czasach trenuje z tym urządzeniem, pracując nad swoimi mięśniami. To mit, że kobiety trenujące ze sztangą mają męskie kształty. Ćwiczenia z taką rzeczą pozwalają na efektywne spalenie kalorii i wyeksponowanie swoich pięknych mięśni, których inni będą potem zazdrościć na plaży.

Ćwiczenia ze sztangą

Ćwiczenia ze sztangą może nie należą do prostych, jednak są skuteczne i wymagają trochę poświecenia, jeżeli ktoś marzy o pięknej sylwetce. Pierwsze ćwiczenie na brzuch ze sztangą polega na jej przetaczaniu. Przymocowując talerze do sztangi, musimy sprawdzić, czy będą mogły one powoli przetaczać się po podłodze. Jeżeli sztanga jest gotowa, to rozpoczynamy. Należy uklęknąć na ziemi i oprzeć swoje ręce o sztangę leżącą na ziemi. Powoli należy rozpocząć przetaczanie sztangi do przodu do momentu, aż ręce się wyprostują. Przypomina tą klasyczną pompkę. Potem tym samym ruchem wracamy do pozycji startowej. Przy czym cały ruch powinien być wykonany przy wsparciu mięśni brzucha. Kolejne ćwiczenie to przysiady ze sztangą. Można je wykonywać na dwa sposoby. Pierwszy to moment, kiedy sztanga będzie oparta na ramionach przez cały czas podczas wykonywania przysiadu. Drugi sposób to utrzymywanie sztangi nad głową na prostych rękach. Wykonywanie przysiadów z obciążeniem wspaniale wpływa na kształtowanie się mięśni nóg, jak również mięśni znajdujących się przy pupie,

Kobieta zdjęcie utworzone przez freepik - pl.freepik.com